woensdag 28 maart 2012

Popup Paaskaart

Deze popup kaart heb ik gemaakt voor de wedstrijd bij de Scrap en Stempelclub


Het Cardstock is van Bazzill en DP van Imaginisce: For Peep's Sake en is van een oude lijn. De stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.De tag heb ik met de Cricut uitgesneden. De bloemen zijn geponst met EK retro flowerponsen en de takjes zijn gemaakt met een Crealies stans. De vlinder is uit een set van Hero Arts, stempel en bijpassende stansen en ik heb haar met wit embossingpoeder en heattool bewerkt. Lintje uit eigen voorraad.


De stans van het hekje heb ik van Marja gekregen, maar ik weet niet van welk merk hij is. De tekst is geprint en uitgestanst met een Nestabilitie.


In de holtes is ruimte voor paaseitjes. De bloemetjes op het hekje zijn van blokker en in het midden heb ik met de perlenpen een parelhartje gemaakt.

Ze doet mee aan de volgende challenge:


11 opmerkingen:

Monie zei

Ah , wat een super leuk paaskaartje heb je gemaakt José!Echt feestelijk. Groetjes van Monie

Margreet zei

Wat een geweldig leuk paasprojectje heb je gemaakt, José!
xxx Margreet

marion zei

Hij is prachtig gemaakt hoor en superleuk ingkleurd. Leuk dat je meedoet bij de Derwent&Prisma challenge en heel veel succes. Liefs, Marion

sjanie zei

Een leuke creatie, José!

Groetjes,
Sjanie

Marjanne zei

o José wt is dit leuk!!

Loes Oorschot zei

Prachtig! Heel mooi van kleur en beeldschoon versierd met het afdrukje, de bloemen en het leuke hekje.
Gaaf dat er eitjes onderin passen!

Groetjes, Loes

Marja Sch zei

Oh Jose wat is dit leuk geworden zeg. Zulke leuke bloemetjes en wat heb je dat hekje leuk gebruikt(Die namics).Die vlindertjes zijn ook zo leuk he. Ik ben er ook voor gevallen hoor. Kon het niet laten. Vandaag zat er een geweldige envelop uit frankrijk in de brievenbus. Jouw ontzettende mooi paaskaart heeft een mooi plekje op de kast hoor. Bedankt voor de andere spulletjes zo leuk allemaal. Ik ga ermee stoeien hoor. Veel liefs en groetjes Marja

Tineke van der Linden zei

Ooh...wat een schattige paaskaart heb je gemaakt José!
Groetjes Tineke

Mo zei

José, your creation is WONDERFUL !!!
Thanks indeed for joining us at Just Magnolia this week.
Big Hugs,
Mo

Dawny P zei

Wow this is a lovely card chick - the colours are fabulous. Thank you for joining us over at the Simon Says Stamp challenge. Hugs, Dawny x

Joukje zei

Een prachtig kaartje!!
Bedankt voor je deelname bij Derwent&Prisma
Groetjes Joukje