vrijdag 30 maart 2012

Easel Paaskaart

Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van de Crazy Meiden maart wedstrijd.


Het cardstock is van Bazzill en het prachtige DP van Pion, wat ik van mijn knutselmaatje Marja heb gekregen, vandaar dat deze kaart ook naar haar is verzonden. Stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb de volgende stanzen gebruikt; de cirkel en eitjes zijn met de Cricut gemaakt, de scalloped cirkel  en Fancy tag zijn Nestabilities, de takjes zijn Doohickeys en de vlinder is een stempel met bijpassende stans van Hero Arts. De blaadjes zijn gemaakt met een Nellie Snellen pons. De tekst is geprint en de bloemen en blaadjes heb ik bij Doeading gekocht. De eitjes en vlinder heb ik met distress inkt bewerkt.

Ze doet mee aan de volgende challenge:


16 opmerkingen:

sjanie zei

Wat een lief kaartje, José.

Groetjes,
Sjanie

Lori zei

I just adore this stamp, so sweet, now to see if I can find her to add to my collection, your card is gorgeous, thanks for joining our bingo challenge at MDUC this week!

Marianne zei

Ik vind je kaartje heel goed gelukt Jose.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
liefs, Marianen

Liberta zei

een hele leuke paaskaart.
Het is een schatje.

Liefs,Lieb

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Jose.

Liefs Riet.

Unknown zei

Prachtige kaart José en dit papier is echt zo mooi, mooi van kleurtjes en deze schattige Tilda past er heel mooi bij.

Lieve groetjes Suze

Marjanne zei

dit is geen kaart, maar een kunststukje!!! Prachtig!

Liefs Ineke zei

Hallo Jose, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen bij IAMC. Groetjes van Ineke

Loes Oorschot zei

Schitterende kaart! Heerlijk om naar te kijken met dit prachtige papier en de leuke versieringen. Alles past perfect bij elkaar!

Groetjes, Loes

Tineke zei

Wat een leuke paaskaart heb je gemaakt José, ik heb zelf niet zoveel met pasen dus maak daar ook nooit een kaartje voor!

Groetjes Tineke

miriam zei

Mooie en leuke paaskaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Tineke van der Linden zei

Schitterende paaseaselcard José!!!
Groetjes Tineke

Angela zei

Wat een prachtig paas kaartje!!!
xxangela

CreaSjouk zei

Prachtig deze kaart!
Groetjes Sjoukje

Stampin'Piper zei

Beautiful card!

Thanks so much for joining us at TOMIC, hope to see you again!

Hugs Tanja

Monie zei

Altijd leuk een easelkaart José.Deze is ook super. Groetjes van Monie