woensdag 2 maart 2011

Weekend uitdaging bij Crazy Meiden

Dit weekend was er bij de CM geen scrap on line maar een weekend uitdaging: maak een pocket met een tag. Dit is wat ik ervan gemaakt heb.


Het cardstock is van Bazzill en DP een oude lijn van Imaginisce: Loves Me. Stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent potloden. Tekst is geprint.



Boven in de tag heb ik een Grommet geslagen, ik had nog 4 doosjes liggen die al jaren de kast niet uitgeweest zijn, dus een mooie gelegenheid ze weer eens voor de dag te halen. Ik heb er 2 kleuren zigzag band door geknoopt.



Op de tag heb ik een geprinte tekst geplakt, die uitgesneden is met een Nestabilitie labels fourteen. De bloemetjes onderaan zijn een stempeltje van Marianne Design.

9 opmerkingen:

Unknown zei

Oh,José wat een schatje is dat! Mooie kleuren!

gr. Renata

Tineke van der Linden zei

Een schattig pocketkaartje José!
Groetjes, Tineke

Mignonnn zei

Wat een leukertjee... met ontzettend mooie kleure.. Echt heel erg leuk.

Groetjes
Mignon

*Ellen* zei

prachtig en super schattig is deze pocket

Marjanne zei

Prachtoge kleuren, een heel apart geheel! mooi José! Vanmorgen moest ik aan je denken toen ik de brug overreed en onder de brug een zo'n grote aak (heet dat zo?) voer.

San Kado zei

Das een mooie geworden! Mooie kleuren ook, en prachtig ingekleurd!!!

Leuk leuk

Groetjes Sandra

Karin zei

Wat super schattig! Heel mooi

Groetjes karin

Riet zei

Wat heb je de laaste tijd schitterende creaties gemaakt Jose.
leuke stempels en plaatjes.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Marja Sch zei

Heel goed hoor Jose. Wat een mooi label en die tekst is geeldig.Met een lief Magnoliaatje. Liefs Marja