vrijdag 4 maart 2011

Uitdaging van de maand februari bij Crazy Meiden

De uitdaging was een easelkaart maken met een Nestabilitie vorm. Ik heb gekozen voor Labels One en er een kerstkaart mee gemaakt, tenslotte heb ik er nog heel wat te maken van het jaar.


Het cardstock is van Bazzill en DP van Imaginisce:Polas Expressions. Stempel is van Forever Friends


Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden en de glitters zijn van Stickles: Star Dust



De tekst is geprint, poinsetta's zijn van MM en takjes zijn geponst met een MacGill pons.

6 opmerkingen:

San Kado zei

Oei oei oei wat een pracht van een kaart! en inderdaad als je vroeg begint lijken het er niet zo veel voor dit jaar he! hihihiihi

Margreet zei

wat een plaatje van een kaart José....vervelend van je internet....in ieder geval fijn weekend!
xxx Margret

anita01 zei

Grandioos deze kerstgroet met de heerlijke forevertjes....Ben nu druk met de Forever Friends spring time, enig joh....En er is candy time op mijn blog, doe je nog mee.....
Een ala Anita tasje kan je winnen...leuk he...

Liefs Aniet xxx

Marja Sch zei

Wat leuk Jose die scrappapiertjes in vieren gedeeld. Dit beertje staat er heel leuk bij en zo mooi ingekleurd. Mooi kerstkaartje hoor. Gr Marja

Tineke van der Linden zei

Wat een lief easelkaartje met de Forevertjes José!!
Groetjes, Tineke

Sylvia zei

Heyyyyyyyyyy José,

Oooooooooooooooo wat gaaf zeg, prachtig ik vind het een sweety met het ff beertje, echt om te knuffelen. En ik blijf dat papier toch erg mooi vinden hoor ;) kan gewoon niet vaak genoeg zien :) whaha.

Hugs
Syl