dinsdag 22 maart 2011

Lente-Spring

Vandaag is de lente begonnen en ook hier in Zwitserland hadden we een heerlijk zonnetje! Je krijgt gelijk zin om vrolijke kleuren in de kaarten te gebruiken. Deze kaart heb ik gisteren met de SOL van de Crazy Meiden gemaakt.


Ze doet mee aan de volgende challenges:
Cardstock is van Bazzill en DP van Rayher, stempel is van Penny Black, uitgesneden met Nestabilities labels four en ingekleurd met Derwent potloden. Groene cardstock is geëmbost met Cuttlebug embosing die: Paisly, de gele rand is gestanst met een Sizzix die en erop heb ik een bloemenlintje geplakt. De bloemen zijn gemaakt met de EK retro ponsen en de hartjes zijn Strass-steentjes. De blaadjes zijn gemaakt met een Crealies die. Teksstempel is van Imaginisce.

Op de vleugels van de bijtjes heb ik glitterpoeder gestrooid en de rand van de tekststempel heb ik voorzien van Stickles gold. Alhoewel ik een close up heb gemaakt, kun je het nog niet zo goed zien.

12 opmerkingen:

San Kado zei

Nou José, die vrolijke kaart is zeer zeker gelukt! Geniet lekker van het zonnetje.. ik heb hem gisteren niet gezien.. Hopelijk maakt hij het vandaag goed...Ik zie hem al door de ramen komen..

*Ellen* zei

prachtig en zo lekker vrolijk in die lente kleurtjes, heerlijk toch die warme zon weer eens, supers dat je meedoet met onze challenge

debby4000 zei

Gorgeous and adorable.
luv
Debby

Tineke van der Linden zei

Een heerlijk vrolijk zonnige kaart José!!! En ook hier schijnt de zon alweer. Probeer vanmiddag weer om net als gisteren even buiten te zitten..
Groetjes, Tineke

Marjanne zei

Zo dus je zit in Zwitserland! Wat een avonturrlijk leven heb jij toch! Heerlijk he die lentezon! Ik geniet er ook zo van. Je klaartje brengt de sfeer prima over!

Karin zei

Wat super leuk Jose! Heel mooi

Groetjes karin

Unknown zei

Wat een ontzettend lief en vrolijk lentekaartje!

Dina zei

een prachtige kaart heb je weer gemwaakt, veel succes in de vaart, bedankt voor je deelname bij derwent

greet zei

Hallo jose, ik ben via via op je blog terecht gekomen en wat maak je een prachtige kaarten!
Ik ben je volger geworden want ik kom graag nog eens langs. Misschien vind je het leuk om mijn blog ook eens te bezoeken?
Succes met de challenge.

Groetjes Greet

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Sylvia zei

Hoi José,

Wat leuk zeg, helemaal in lente style :) supers!!!!! Echt een lief stempeltje en heerlijk de geel en groene kleuren lekker fris.

Hugs
Syl

Beverly zei

This is so cute! I love the little bitty flower borders. Great image!
XO
Beverly