donderdag 17 maart 2011

Kerst in maart

Mijn tweede kerstkaart voor de maand maart is gemaakt met meerdere stempels, wat de wedstrijd opdracht was bij de Crazy Meiden, dit is mijn kerstversie, omdat ik gebruik gemaakt heb van 3 stempels, 3 bloemen en 3 blaadjes kan ze tevens meedoen aan de challenge Trio Tastic van Papertake Weekly. en bij It's a Magnolia challenge 01 moet je gebruik maken van een Magnolia stempel.


Het rode cardstock is van CoreColor en het witte van Bazzill. DP is van Magnolia: Vintage Christmas. De stempels zijn van Magnolia en de tekststempel is van Penny Black. De witte rand is geponst met 'n Fiskars randpons, rode lint komt uit een hobbywinkel in Bazel. Bloemen en charm heb ik gekocht bij Sandra's internetshop: It's Scraptime

De Magnoliaatjes heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Op de rand van haar muts en op de bal heb ik Stickles Stardust gebruikt en de rode nopjes zijn aangebracht met 'n rode Perlenpen. Het kroontje van de kerstbal had ik op glitterpapier gestempeld en uitgeknipt, zodat het er wat dikker op ligt.

14 opmerkingen:

Marjanne zei

Je houdt het super goed vol met de kerstkaarten hè? deze kaart is ook weer zo mooi!!

Diana zei

Mooi kaartje. Bedankt voor je deelname bij It's A Magnolia Challenge, veel succes.

Groetjes Diana.

*Ellen* zei

wat een lieverd op dat prachtige vrolijke kaartje

marja zei

Hoi José,

Wat heb je een mooi kerstkaartje gemaakt.
Super leuk dat je meedoet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Tineke van der Linden zei

Ik vind dit kerstkaartje zo supermooi José!!! Zo lief...
Groetjes, Tineke

Marja Sch zei

Heel mooi met al drie rode kleuren, mooie bloempjes en sterretjes charm. Gr Marja

Tineke zei

Hoi José wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel suc6.

groetjes Tineke

tanja zei

wat een prachtige vrolijke kaartje
xxtanja

PatriciaKleijn zei

wat een schatje

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

*Kus Patries*

Loes Oorschot zei

Dit is een prachtige kerstkaart! Mooie traditionele kleuren en erg mooi van indeling!

Ik ben benieuwd wat jij met het vogelkooitje gaat doen...

Groetjes, Loes

mandy zei

hoi leuk dat je meedoet met de challenge.
mandy

Riet zei

Prachtige kaart Jose,super stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

anita01 zei

Och Jose,

Wat een lieffie is het weer geworden...

Fijn week-end met warme groetjes,
Anita

Karin zei

wat een leuk kaartje. mooie papier. Bedankt voor je deelname aan het It's a Magnolia Challenge blog.