maandag 18 oktober 2010

Scrap On Line bij de Crazy Meiden

Op zondag is er vaak een Scrap On Line bij de Crazy Meiden club, en gisteren heb ik weer een keer meegedaan. De sketch was gemaakt door Helma en dit heb ik ervan gemaakt.


Het Cardstock is van Bazzill en DP is uit een blokje van Karen Neuburger: Chesapeake. De stempel is van Magnolia en tekststempel van Aud-Design. Langs de omtrek van Tilda heb ik met grijze Copic marker een schaduwrand gemaakt en met chalk heb ik de ruimte langs de rand van de afdruk ingekleurd, helaas kun je het niet zo goed zien op de foto. Randje heb ik met 'n Sizzlitz die gemaakt. Bloemen en roosjes komen van It's Scraptime. Blaadjes en takjes zijn met een pons gemaakt.

10 opmerkingen:

Marjanne zei

hij is ontzettend leuk dit matrozenkaartje!

Margreet zei

wat een leuke, toepasselijke kaart heb je gemaakt José....je schaduwstukken zijn best goed te zien hoor.....ik vind dat wel mooi staan!
xxx Margreet

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart heb je met deze leuke stempel gemaakt!

Groetjes, Loes

Unknown zei

Wat een schatje José!

gr. Renata

Riet zei

Schitterende kaart Jose,wat een geweldige stempel,mooi ingekleurd.
En je papier is ook prachtig.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wat een leuke kaart José en ook zo mooi gekleurd Prachtig.

groetjes Suze

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart José!!
Groetjes, Tineke

Marja Sch zei

Hoi José Bedankt voor je bezoekje en je lieve bericht. Wat heb je van deze sol mooi kaart gemaakt. Ik ben gek op blauw. Het meisje op het touwladder heb je zo mooi gekleurd en die bloemen passen er heel goed bij. Echt een geweldig idee die blauwe blaadjes eronder. Groetjes Marja

Sylvia zei

Ajayyyyyyyyyy wat is deze gaaf zeg José. En de bloemetjes met de roosjes ;) maakt het ook nog eens een sjiek kaartje om te zien!! En het donkerblauwe haalt het hele totaal van de kaart weer omhoog ;) top bedacht allemaal!!! Het meisje klimt mij te gemoet.

Hugs
Syl

Angela zei

Wat een bjoettieee!! Echt heel mooii!!
xxAngela