vrijdag 17 september 2010

Flessenpost en Kerstkaart

Deze keer maar even twee kaarten in één bericht, want morgen zijn we weer in Frankrijk en ik weet niet of ik dan 'n internetverbinding heb. De kaart met flessenpost heb ik gemaakt voor Marja die volgende week jarig is.

Als model heb ik de Shadowbox kaart genomen, want daar kun je zo mooi diepte in maken. Het cardstock is van Bazzill en DP is een paperpad: Victorian Romance van CreaMotion. Alle stempels zijn van Magnolia en ingekleurd met Derwent potloden. Bij het schip op de achtergrond heb ik de lucht eruit geknipt waardoor je de blauwe ondergrondkaart ziet en het net lijkt of het schip eruit vaart. In de rode rand heb ik witte nestelringetjes geslagen en rondom heb ik met Smoke Blue van Colorbox inkt uitgewreven. Ook in de voorkant heb ik een nestelringetje geslagen, waardoor ik het touwtje van Tilda's anker heb vastgezet. De tekst is geprint en lint, brads en vlinderknoop komen uit de voorraaddoos.

De kerstkaart is gemaakt met cardstock van Bazzill en DP van Imaginisce: Polar Expressions. De gratis Digistamp die ik heb gebruikt komt van Tiets haar club, met de verplichting er een kaart mee te maken. Ik heb haar ook ingekleurd met de Derwents en de randen met Stickles Diamond ingevuld voor een glitter effect. De rand heb ik gedoodled en de kerstster is van MakingMemories.

9 opmerkingen:

miranda zei

wat een prachtige kaarten josé

*Ellen* zei

wat een prachtige vrolijke kaartjes zijn dit, en veel plezier in de france

Marjanne zei

ze zijn allebei enig!!

Karin zei

wat een schitterende kaarten Jose!!
Heel erg mooi

Groetjes karin

Marja Sch zei

In het echt is de doorkijkkaart nog veel mooier. Hij staat hier op de kast te pronken. Mooi kerstkaartje hoor en zo leuk gedoodled. Groetjes Marja

Loes Oorschot zei

Oooh ik ben ik dus helemaal weg van de flessenpostkaart! Geweldig die diepte en alle leuke details!
Ook de kerstkaart is prachtig en heel mooi ingekleurd!

Groetjes, Loes

Unknown zei

Wat een prachtige kaarten José.

Groetjes Suze

Tineke van der Linden zei

Ze zijn allebei schitterend maar het flessenpostkaartje vind ik helemaal superrr!!!
Groetjes, Tineke

jacinta's hobbyhoekje zei

bonjour

en weer in het land??

wat een prachtige kaartjes ziijn dat geworden zeg

liefs jacinta