dinsdag 13 juli 2010

Met oprechte deelneming

Eindelijk weer een kaart gemaakt, al is de aanleiding niet leuk. Ik heb geprobeerd om hem zo eenvoudig mogelijk te houden en geloof dat dat aardig gelukt is.

Het cardstock is van Bazzill en DP is: Shades of Grey van Karen Foster. De stempel is Feather Gras van Hero Arts en tekststempel is van Ready2stamp. De stempel is uitgesneden met een Nestabilitie en onder aan het DP heb ik een schulprand gemaakt met een Fiskars randpons, waar ik een zwart lintje doorgeregen heb.

6 opmerkingen:

Lia zei

Een heel smaakvolle kaart José.
De reden is niet leuk inderdaad, maar ik denk dat het wel gewaardeerd zal worden.

groetjes Lia

Marjanne zei

nooit leuk om zo'n kaart te maken, maar toch ook wel weer een uitdaging! Ik vind hem heel mooi

Riet zei

Het is zeker nooit leuk om zulke kaarten te maken Jose.
Maar toch vind ik hem prachtig.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Het zijn niet de leukste kaarten om te maken maar dit is wel een heel mooi stijlvol kaartje José.
Groetjes, Tineke

Loes Oorschot zei

Geen prettige reden om een rouwkaart te maken, maar wel ingetogen mooi.

Groetjes, Loes

Margreet zei

Fijn je weer in blogland te zien, José, al is het idd met een kaartje voor een trieste gelegenheid.....bedankt trouwens voor je eerlijke commentaar op mijn 'chocolade' kaartje.....in het echt is hij gelukkig mooier dan op m'n blog!
xxx Margreet