dinsdag 19 januari 2010

Award gekregen

Deze award heb ik van Margreet gekregen. Dank je wel Margreet.

Het is de bedoeling dat ik 10 dingen noem waar ik blij van wordt en vervolgens mag ik hem doorgeven aan 3 andere bloggers.
1 Mijn man, die zelfs kookt als ik weer eens een scrapvriendin over de vloer heb!
2 Mijn zoons en hun lieve vriendinnen
3 Mijn scrapvriendinnen die af en toe een middag of avond komen scrappen en beppen als we in
de buurt van hun woonplaats liggen met het schip
4 Scrapkaarten maken
5 Bloggen, en de mensen die berichtjes achterlaten op mijn blog
6 In een niet eerder bezochte plaats aan wal gaan en een stads (dorps) wandeling maken
7 Hobbyshoppen, ik kan uren in zo'n winkel doorbrengen
8 Vrienden die onverwachts langskomen als we in het buitenland zijn
9 Lezen
10 Met een glaasje wijn, lekker languit op de bank naar m'n favoriete TV serie kijken
Ik geef 'm door aan Lia, Anita en Cora

5 opmerkingen:

anita01 zei

Och wat gaaf José, dank je hartelijk...

Je blog is supertjes hoor. Ga even verder bij je genieten.

Warme groetjes en hartelijk bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog.

Anita.

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award

jacinta's hobbyhoekje zei

gefeliciteerd hoor je hebt hem verdiend

liefs jacinta

Unknown zei

hi Jose! would you please email me emma.lockley@btinternet.com
I have some exciting news for you : )

love emma xxx

jacinta's hobbyhoekje zei

bedankt voor je geweldig mooie kaart zeg

de kids zullen zondag een kaartje uitkiezen dan blijft het eerlijk

liefs jacinta