zondag 11 oktober 2009

't Is een jongen!

Ik heb nog snel even een babykaart voor een jongen gemaakt. Er liggen er nog een paar, maar daar had ik Hollandse teksten op gebruikt en dit is een Frans jongetje, dus heb ik maar een nieuwe gemaakt. Als voorbeeld heb ik de kaart op de omslag van de laatste Cards Only gebruikt en er mijn eigen draai aan gegeven.


Het cardstock wat ik gebruikt heb is van Bazzill en het scrappapier van Doodlebug Design Inc: Baby boy plaid en Baby boy ribbon stripe. De randen zijn geinkt met Cat's Eye: Sky blue. Stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden. De rand is gemaakt met Fiskars randpons, waar ik een lintje door heb gehaald, met daaraan een labeltje geknoopt, wat gemaakt is met een Cuttlebugdie. Teksten zijn geprint op de computer. De letters Bb staan op een stukje cardstock, uitgestanst met Nestabilities.

3 opmerkingen:

Marja Sch zei

Hij is ontzettend leuk geworden José. Mooi kleurtjes en dat lintje zo is schattig. Echt een heel lief babykaartje. Die hieronder is ook super. Vintage photo is en van de weinige kleuren die ik nog niet heb van distrees inkt. Moet ik de volgende keer bij Marlous toch maar meenemen. Echt een geweldige kaart. Gr Marja

Margreet zei

je hebt er een leuke draai aan gegeven, José...je hebt er een leuke babykaart van gemaakt!
groetjes, Margreet

Janny zei

wat een gaaf blog heb je! ben volger van je geworden!
leuk dat je ook volger bent geworden van mijn blog!