zaterdag 19 september 2009

Nog meer kerstkaarten

Vorige week nog maar een paar kerstkaarten gemaakt. Ik heb er weer zin in gekregen. Het papier is van de mooie Polar Expressions lijn van Imaginisce. Dit keer heb ik gekozen voor Comfy Cozy; de achterzijde van Warm Woolen Mittens; Pine and Peppermint en de achterzijde hiervan. De stempel is van Hängler & Stängler, tekststempel van Mariëtte Verhees. Het hulstblad is een Sizzlits die en kerstbloem is van Prima marketing. De lay out is van de Scrap on Line bij de Scrapmutsen.



De rand en bal van de muts en de kraag heb ik met Diamond van Stickles bewerkt.


Deze nostalgische kerstkaart heb ik gemaakt met papier van Graphic45: Carol of the Bells en de achterzijde hiervan. De prachtige stempel is van BoBunny: Santa Dear Clearly Stamp. De kerstster is gemaakt met de Poinsettia die van Bosskut en de rand met de Fiskars pons en daar heb ik een kantje over geplakt. De finishing touch is het belletje wat aan de bloem hangt, vond ik zo leuk bij het papier passen ;-)



1 opmerking:

Marja Sch zei

Deze zijn ook heel mooi. Ik ben helemaal weg van de bovenste. Mooi gekleurd hoor.Gr Marja