zondag 27 september 2009

En nog maar een paar!

Dit is mijn bijdrage voor de uitdaging bij de Vintage Scrapclub van september. Het Cardstock is van CoreColor en het scrappapier is een pakje van My Mind's Eye uit de Doe@kit van juli, wat ik erg geschikt vind voor Vintage kaarten. Het plaatje is van een 3D-vel van Marianne Design. Tekststempel is van Aud Design.



De takjes onder de bloem zijn gemaakt met de MacGill ponsen: leaves en pine branch en de grote bloem is gemaakt met m'n nieuwe Floriano pons van McGill. De kleinere bloem is van een Spelbinders die: Flower Creations met 5 verschillende bloemen in 5 verschillende maten en het hart is een roosje.


En nog maar een kerstkaartje. Ik heb de lay out nummer 3 van Scraps! gebruikt en de blauwe kerstkaart is het mutsenrecept voor de Scrapmutsen. Cardstock is van Bazzill en het scrappapier van Frances Meyer: Snowy Stripes en KI Memeries: Alpine Blustery Day. Stempel afdruk is van Whipper Snapper, het kantlintje is uit de Doeakit. De tekst is met de computer geprint op een labeltje gemaakt met een Cuttlebugdie en vastgepint met een sneeuwvlokbrad.


De sneeuwvlok is een die van Cuttlebug en tevens embossdie. De grote en kleine bloem zijn geponst met de Retro Flowerponsen en het hart is een sterbrad. De rand van de muts is bewerkt met Stickles: Star Dust.




2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Deze had ik op clubs ook al en zien. Ik vind hem zo mooi. Gr Marja

José zei

bedankt Marja;)