zondag 27 september 2009

21 jaar! Black & White +1

Een achternichtje werd van de week 21 jaar jong en heeft ons uitgenodigd voor haar Black & White, Glitter & Glamour party. We werden verzocht ook in Zwart/Wit of Glitter gekleed te gaan. Wij waren helaas verhinderd, dus ik heb deze, geheel in stijl gemaakte kaart, naar haar opgestuurd.








Het is een Criss Cross kaart, gemaakt voor de wedstrijd bij de Scrapmutsen. Tevens voor de challenge bij Papertake Weekly Challenge: Black & White+1. Cardstock is van Bazzill, scrappapier op de voorkant en binnenkant is uit een blokje van Assoreted papers, op het label van Doodlebug Design: Black Divine.








De rand, die ik met de Fiskars pons gemaakt heb, en de cijfers 21, die ik met de Cricut uitgesneden heb, zijn gemaakt van zilverkleurig hologram papier, wat bij beweging schitterd, helaas kun je dat op de foto niet goed vangen. De bloemen zijn van Prima Flowers en vastgezet met een Strassbrad door een charm gestoken en van glinstering voorzien door Star Dust van Stickles erop te doen. Eronder een paar swirls van QuicKutz.
Op het label heb ik ook een geponsde rand geplakt en daarover de uitgeknipte stempelafdruk van Penny Black geplakt. De tekst zijn uitgestandste letters van het QuiKutz alfabet:Katie. Bovenin heb ik een Grommet gezet en een lint doorgehaald.

Van de stempelafdruk heb ik alleen de lichaamsdelen en het haar ingekleurd, de kleding en sierraden heb ik met Stickles: Star Dust en Strasssteentjes bewerkt, zodat ze een glamoureus glitterjurkje en sierraden aan heeft!

3 opmerkingen:

Sharon Caudle zei

Oh this is soooo CUTE! I love it! That Penny Black image is perfect! thanks for playing along with us at PTW!! hugs!

Jill zei

stunning 21st card Jose, I love the black, white and grey colour combo thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

Donna zei

Lovely card and a great combo of colours and papers! Thanks for playing along with this weeks colour challenge at PTW Donna x